2016. január 14., csütörtök

30 day clothing challenge - 1. A szekrényed


Veszélyesen töltelékszagú poszt következik.


Itt van egy ruhás kihívás, szűk egy éve tettem ki a blogra, és azóta sem álltam neki. Szégyen, halogatás, kígyó, béka, stb.
Tehát, a kihívásban ruhadarabokat, ékszereket, öltözködéssel kapcsolatos érdekességeket kell lehetőleg képpel megválaszolni, az első nap éppen a szekrényem a téma.

Alul a tankönyvek, kontaktlencse-folyadékok, hajlakk és egy halloweeni elektromos gyertya van ízléses összevisszaságban, fölötte az ékszerespolcom, ahol (akár hiszitek, akár nem) két napja raktam rendet. A Martenses dobozban a parókáimat tartom, a szürke hímzett doboz pedig varrósdoboz.

A ruháim aszerint vannak szétválogatva, hogy mekkora eséllyel veszem fel őket, ami ugye a kényelmességüktől és a fazonuktól függ. Legfelül vannak a fűzők, a jelmezek és az abszolút extravagáns darabok, amik nem megfelelőek az irodába, lent pedig balról jobbra haladva az egyre gyakrabban hordott ruhák.
Régebben aszerint rendszereztem, hogy mennyire dark/goth egy darab, és skálaszerűen raktam őket egymás után sima póló, melegítő, fehér ingtől kezdve a fűzős díszítésű blúzon és kosztümgatyán át a D-kapcsos Hell Bunny vagy fekete bársonyszoknyáig és az acélos fűzőig. Ez sem volt nagyon rossz rendszer, de a jelmezeimet például nem tudtam hova tenni. (Mert oké, a vámpír a skála egyik vége lett volna, a steampunk ruhák kb középre mennének, de mit csinálok a jedi vagy a vulkáni egyenruhámmal? Vagy, ha már itt tartunk, a sith ruhámmal, amit, ha máshogy öltözök alá, lehet egy picit extrémebb kabátként is hordani?)

Nektek van verhetetlen ruharendezési rendszeretek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése