2014. szeptember 10., szerda

Ködös és Vérfoltos körmök - Minikprojekt

Mindkét kompozíció hasonló módon készült: befestettem fekete lakkal két rétegben, és amikor már nem fogott, de még ragadt a lakk, a köröm hegyére felkentem a színes lakkot.

A Ködnél próbáltam egyenletesen, átmenetesen festeni, a bal kezemen úgy-ahogy sikerült is.

Köd

A Vérfoltos egy picit trükkös. Miután felkentem a vöröset, egy fogpiszkálóval vagy üres tollbetéttel elmaszatoltam, összetutymákolom a feketével, hogy a felszíne is egyenetlen legyen. Így úgy néz ki, mintha a frissen festett körmeimmel még száradás előtt belemartam volna valakibe.

Vérfolt

A Ködös eddig a kedvencem, sajnos sikerült olyan fehéret használnom, ami pár nap alatt berózsaszínesedett... nem tudom, miért.
A Vérfoltos akkor előnyös, ha erős vagy természetes fénynél kell viselned, mert félhomályban semmi nem látszik belőle fekete háttérrel. Akkor viszont jó, ha testszínű lakkor használsz alapnak.

Mindkét verzióra megy még egy réteg színtelen, így kb. egy hétig fent marad.


by: A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése