2014. október 20., hétfő

Mostmármindjárt

Sűrű bocsánatkérések közepette jelentkezem, mert a poszthiányra nem mentség, hogy elfoglalt vagyok. Meg tudom, hogy olcsó kifogás, de ma altattuk el a macskámat, mert már nem evett, fájdalmai voltak, és nem akartuk, hogy hetekig szenvedjen. Tizenhat éves volt, én most huszonegy vagyok, kiszámolható tehát, hogy életem nagy részében velem volt. Nem is nagyon van kedvem semmihez.
Ráadásul leköt a suli, alig vagyok otthon, most is két óra között, mobilról írok.

DE! Ha belevetem magam, elmúlik a fásultság, és jön a Halloween is, amiben az a legjobb dolog, hogy lesz másfél hétnyi szünetem!

Ami lesz, mert kész van, csak kb fél óra kéne kettesben a gépemmel:
- Képcsokor a csalai romos kastélyról
- Képcsokor a csókakői várról
- Gondolatok a zombifilmekről
- Plüsskabát készítése (ez már volt, csak letörölte a blogmotor)
- új design, mert ha egyszer ez volt a lecke marketing órára, csak hasznosítom

Ami lesz, mert Halloweenig meg kell csinálnom:
- költő-szabású férfiing készítés
- kék bàrsonykabát készítése
- női bársonyblúz

Ami lesz, mert nem hagyom ki:
- Dracula Untold beszámoló
- Halloween buli beszámoló

És amit a legjobban remélek, hogy végre lesz:
- IDŐM

Ki tart velem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése