2014. október 12., vasárnap

Apróságok - egészen mini projekt

Nos, a héten ugyan varrtam egy kabátot, és páran láttátok is, de a blogmotor úgy döntött, hogy szeszélyeskedik egy keveset az én számlámra, ezért fogta magát, és visszaminősítette vázlattá a posztot, és eltüntette belőle a szöveget. Jó hír, hogy a képeket nem kell újra feltöltenem, de ez akkor is rémes.

Mindenesetre itt van a kabáton kívül minden más, amit alkottam vagy szereztem. Mostanában fényűzés és dőzsölés van vásárlások terén, tudjátok, október az a hónap, amikor még mi is bárhol találunk kedvünkre való holmit.

KLISÉRIADÓ!
Tudom, szót se többet, ennél csak a fekete rúzsról és a Mansonos felsőről ordítana jobban, hogy "babybat".

...vagy mégsem?

A hosszú élet titka az egészséges önkritika és a humor, ezért bátorkodtam a gigantikus elcsépeltsége ellenére is beruházni egy fiolára és némi céklalére. (Fiola: 20 Ft, Dugó: 25 Ft, Céklalé: 700 Ft körül, de csak két csepp kell, a többit meg megihatod.) A fiolát félig töltöttem a céklalével, kapott egy csepp citrusolajat a színe végett, és ipari ragasztóval ráerősítettem a dugót és a drótakasztót.

Az érdekesség mégsem az elkészítési módja, hanem a felirat. Sok helyen láttam ilyesmit (utoljára a Claire's nevű üzletláncban 4000 Ft körül, a többit matekozd ki), és mindenhol ugyan azt a fantáziátlan feliratot nyomtatták a fiolára: "Vampire blood". MIÉRT?! Könyörgöm, esedezem, egy kicsit erőltessük meg a nappali alvástól beporosodott agyunkat, hiszen ezerszer viccesebb, érdekesebb, vagy csak simán egyedibb feliratot is találhatunk, amivel egy klisés medálból rögtön humoros kiegészítőt varázsolhatunk. Végül is a vámpíroknak is van humoruk!

Az enyémen a "Bathory Skincare" felirat olvasható, de íme még néhány ötlet:
  • Vész esetén betörni
  • from the Brat Prince
  • Vésztartalék
  • first blood
  • Bloody Mary
  • Call me ~ Lestat (merthogy Lestat az egyetlen vámpír a Vampire Cronicles sorozatban, akinek van mobilja)
  • Drink me! (Vámpír Alíz? O_o)
  • Instant vampire - add human
  • My Medicine
  • 2 GO (mint az "elvitelre" angolul)
  • ... stb. (kommentben kérünk még ötleteket!)
A kendőt szekrényszanálás közben találtam, és szerintem gyönyörű.
Nos, meg merem kockáztatni, hogy ennek a gyűrűnek az elkészítése a valaha volt legegyszerűbb projekt ezen a blogon, de akár az egész internet DIY-es részlegén belül is jó eséllyel pályázik.
Először is, vettem bármelyik barkács- vagy gyöngyösboltban kapható, réz gyűrűalapot, 250 Ft-ért (ezt amúgy használat előtt nem árt színtelen lakkal, akár köröm-, akár hajólakkal kezelni, hogy ne hagyjon az ujjadon zöld nyomot). Ezután átugrottam a véletlenül éppen a szomszédban található kristályboltba, és addig matattam a 70 Ft-os aprókő között, amíg találtam egy éppen beleillő hegyikristálydarabot.

Sejthetitek, hogy nem a bonyolultsága és a bravúrossága miatt akartam megmutatni ezt az ékszert, hanem azért, mert egyszerűen és olcsón szert tehetünk egy elegáns ékszerre, ami nem olyan "olcsó" kinézetű, visszafogott-elegáns, hanem tényleg elegáns. Ráadásul ha valaki kristálymágiás-ezoterikus vonalon mozog, akkor jó hír lehet számára, hogy nem kell 6-7000 Ft-okat fizetnie egy köves gyűrűért. (Leszögezném, hogy - legalábbis jelenleg - én nem foglalkozom az ezoterika részével, csak az ékszerkészít{get}éssel, de ettől függetlenül talán nem haszontalan a tippem.)



És végül, egy tébetűs nagyáruházban Halloweeni kiárusításon szerzett "hó"gömb, amiben koponyák vannak, és a hó fekete. Ki kívánhatna ennél többet?

by: A

(P.S.: Ígérem, a kabátos posztot visszateszem! Ha lesz időm...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése