2015. november 18., szerda

Egy újabb harminc napos kihívás: Nyolcadik nap

Nyolcadik nap: Elevenítsd fel a pillanatot, mikor a legelégedettebb voltál életedben.

Nem szoktam olyat. Éppen az a titkom, hogy soha nem vagyok elégedett, így mindig meglátom, hol lehet javítani a dolgokon. Kis győzelmeim természetesen vannak, például amikor közelről láthattam a római katakombákat. és tudtam, hogy abból a pénzből utazom, amit én kerestem meg; amikor kijött az első ExpressioN magazin; amikor az első tanítványom átment az érettségin; amikor elkészül egy ruha; és ilyenkor természetesen boldog vagyok. De elégedett, az soha.

Erre a kijelentésre semmiképpen ne tekintsetek negatívan. Az elégedettség a produktivitás legnagyobb ellensége, az elégedetlenség hajtja előre a világot. Hol lennénk, ha elégedettek lettünk volna a barlanggal, a gyertyafénnyel, a gyerekhalandósággal vagy a harminc éves várható élettartammal?
Hol tartana konkrétan ez a blog, ha megelégedtem volna azzal, hogy kézzel varrok, nem géppel, girbegurbán tudok csak szegni vagy csak a család láthatja a kreálmányaimat?

Naugye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése