2014. július 29., kedd

30 napos goth kihívás - 21. nap

Day 21 – What body mod do you have or have you considered?
21. nap - Milyen testmodifikációd van vagy milyet szeretnél?

6 fülbevaló, egy 3-as tágító, egy 2-es tágító és egy köldökpiercing.
Orrpiercingem is volt, de rossz helyre szúrtuk, úgyhogy kivettem.

Szúrtuk, ugyanis az összes házikészítésű.

A legelső fülbevalót magamnak szúrtam egy éjjel a saját fürdőnkben, egy tompa biztostűvel. Tompább tűvel nehezebb és jobban is fáj, és elég gyáva, meg gyenge voltam, úgyhogy nem tudtam azonnal átütni. Háromnegyed óráig tartott.

Aztán a barátnőimmel a csajbulik alkalmával szúrtunk egymásnak, néha benövesztettük, hogy legyen még hely szúrni.
Négy lyuk és a két tágító annak emlékére készült, hogy átmentem az érettségin, minden lyuk egy tárgyat jelent. A köldök azt jelképezi, hogy felvettek az egyetemre, az egyik füllyuka hajhullásomnak állít emléket, egy pedig a szüzességemnek (ez utóbbit húszévesen szereztem, amúgy).
Ha pedig megszerzem a diplomámat, akkor egy pici tetoválást is csináltatok majd a tarkómra.

Elő-előfordul az is, hogy én csinálok másnak piercinget, egy barátnőm köldökét például én szúrtam.

---reklám---
Danka  nevű barátnőm,aki három fülbevalót szúrt nekem, és számtalan más ékszert másoknak, jutányos áron vállal piercingszúrást ékszerrel és ékszer nélkül is Székesfehérváron és környékén. Írjatok neki Facebookon, vagy nekem a blogon, ha érdekel!
---reklám vége---

by: A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése