2016. január 15., péntek

30 day clothing challange - 2. A kedvenc felsőd


Imádom a fűzőket, de UFB (ultrafillérbaszó) lévén a legritkább esetben rendeltem és adtam nagyobb összeget egy darabért, konkrétan soha. Mindig csak csorgattam a nyálamat az internetes szalonok szebbnél szebb darabjaira, aztán egy nyári napon rászántam magam, hogy beruházok egy acélmerevítős, acélkapcsos, elöl díszkapcsos, szatén-műbőr darabra.

A képen nem ez van rajtam.


Összegyűjtöttem a pénzt, megvolt bennem az elhatározás, hogy ahogy hazaérek, leadom a rendelést, de munka után még gyorsan beugrottam a buszpályaudvar melletti turkálóba Fehérváron, volt még fél órám a buszomig, miért is ne.

És hát nem ez a szépség vigyorog rám a fehérneműs kupacból (?!), potom 2700 forintért?

Ez másfél éve történt, és azóta is kiváló állapotban van; a merevítői nem deformálódtak (az acélspirálnak egyébként is extrém terhelés kell hozzá), a szegecsek stabilan tartják a csatokat, sehol semmi feslés vagy szakadás. Az alakját tekintve inkább az edward-korira hajaz, mint a viktoriánusra, mivel nem csinál darázsderekat, inkább a keblek feljebb tolásával hengeres alakot ad. Olyan erősen tartja a hátamat, hogy már azon kezdtünk poénkodni, hogy a saját gerincemre nincs is többet szükség, már mehetek marketingesnek.

1 megjegyzés:

  1. Jól néz ki ez a fűző, a turikban sokszor lehet ilyen kincsekre bukkanni :)

    VálaszTörlés