2015. február 9., hétfő

Az elmúlt két hónap ékszerei

Nos, Hölgyek és Urak, de főleg Hölgyek, íme néhány kép a december óta készített ékszereimről.
Az eddigiekhez képest annyi változott, hogy felfedeztem, és beiktattam a rendszeres beszerzőkörút állomásai közé még két gyöngyösboltot:
  • Gyöngyház - itt olcsón (40-100 ft/db) lehet kámeákat kapni, és ha túltesszük magunkat azon, hogy az eladó az auránk színe alapján akar ásványgyöngyöket ránk tukmálni, mindenki nagyon kedves. A bolt kívülről eddig túl előkelőnek nézett ki, hogy egy egyszerű hétfő délutáni vásárlás során betérjek, de amikor végül összeszedtem a bátorságom, kiderült, hogy nem olyan drága és sznob bolt, mint ahogy a kirakat alapján gondolnánk.
  • Kreatív Hobby - nem hiszem, hogy be kell mutatnom, aki csak egyszer is volt Pesten vásárolni, találkozott velük: irreálisan magas árak, beképzelt, és nem igazán hozzáértő eladók, de megtehetik basszus, mert sok dologban monopóliumban vannak. Ezüst színű lencsés gyűrűalapot például sehol máshol nem találtam az egész városban (bronz színű lencsés, és ezüst színű fűzhető és ragasztható persze mindenhol akadt), pedig kerestem. Ez a bolt amolyan Zs-terv - ha minden kötél szakad, itt akkor is megtalálható, amit keresel, kérdés, hogy megéri-e az eladókkal vesződni.


Steampunk kollekció:



A fogaskerekeket még William von Falcon úrtól kaptam amolyan "steampunk starter kit" részeként, amikor a ruhámat varrtam a Steampunk találkozóra, sok-sok kibelezett zsebórával, kulcsokkal és különös rézalkatrészekkel együtt. Akkor nem használtam fel mindent a ruhámhoz (az igazat megvallva a nagy része még mindig a polcon vár), így most volt alapanyagom egy hirtelen jött ötlethez.

A hajcsat alapja a Gyöngyösboltból származik (150 ft), ahogy a két kitűzőalap is (10-10 ft), a kis rózsás kámea a Gyöngyházból (40 ft). 

Ketyegő

Amikor ezt megmutattam anyukámnak, azt mondta, hogy vigyem vissza a garázsba az időgépet.


Dead Royalties kollekció:


Ez az a két lencsés gyűrűalap, amiről beszéltem (Kreatív Hobby, 160-160 ft), a lencsék helyére a Gyöngyházból jött kámeák kerültek (100-100 ft). A medál alapja a Gyöngyösboltból van (150 ft), a kis kámea 20 ft volt. A gyűrű a már látott ankh-os variációja, két fekete rózsával.

A két gyűrűt egymással szembefordítva szoktam viselni, úgy, hogy a csontváz fejjel lefelé van. Kontraszt mindenek felett.

Lila medál:

Sötétlila kő és fekete virágok
Zöld gránát:

Anyukám ugyan ilyen összeállítást kapott tőlem karácsonyra, csak piros kövekkel.

Osiris fülbevaló:

Osirisnek, a halál istenének zöld színű a bőre, és Ankh-ot tart a kezében. Mi lehet ennél darkabb? XD

Atlantisz medálok:

Ezt az összeállítást annyira megszerettem, hogy rögtön ötöt is csináltam belőle. Egyet megtartottam magamnak, egy már gazdára is talált, a többi három pedig eladó.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jóók! A gyöngyházba én is befogok nézni szerintem, bár az oldalukon nem találtam kámeákat de ha a boltba lehet kapni nekem az is megfelel. :D A kreatív hobby bolt nekem nem jött be (Pólus). Ami engem érdekelt volna (süthető gyurma) az nem nagyon volt, vagy kevés féle, a medál alapokat pedig csak üveglencsével árulják, nekem meg csak alap kéne. Legközelebb ezt az üzletet fogom felderíteni szerintem: http://www.artexport.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Üllői útiban én láttam lencsét darabra is, de ha már ott vagy, akkor közvetlenül mellette a gyöngyösboltban olcsóbb, szintén darabra.
      Ez a link nagyon jó!

      Törlés