2014. november 18., kedd

Kámeás nyakpánt

Mert jó.

Az alap egy 25 cm hosszú csipkepánt, ez kb 170 ft. Ennek a két végére záróelemeket raktam, valamint szerelékláncot és delfinkapcsot, ez együtt 150 ft. körül vannak.
A gyöngyösboltban vettem egy üres kámeaalapot (250 ft), két rombusz alakú, indás szereléket (2*150 ft), és ezeket felvarrtam a pánt elejére. A kámeát ezek után körömlakkal feketére festettem (mert a franc mászkáljon ki őszi esőben a műhelybe az akrilfestékért). Sógyurmából csináltam egy aprócska madárkoponya alakú valamit, ezt aztán többször átkentem színtelen körömlakkal (mert az akrillakk sem éri meg az esőben futkosást), és ezután ipari ragasztóval a kámeára erősítettem.
A lelógó lánchoz hasonló fazonú láncot készen is lehet kapni méterre (1000 ft/m), de én úgy gondoltam, hogy ennyire nem könnyítem meg a saját dolgom, meg aztán jobb is lenne, ha nem műanyag golyócskákból állna a lánc, hanem kristályokból. Szóval vettem öt hópehelyobszidián gyöngyöt (35 ft/db ~> 175 ft), és kis darab drótocskákat (7 ft/db), és fogóval hajlítgattam őket formára. A lánc végére pedig egy Ankh-os függő került (150 ft)


Ez összesen 1230 Ft.
Ahhoz képest nem is lett rossz :D



by: A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése